Thuis of Kantoor? Je werkplek duidelijk registreren

Veel organisaties zijn tegenwoordig op zoek naar een goede balans tussen werken op kantoor en thuiswerken. Omdat deze keuze ook invloed heeft op vergoedingen zoals reiskosten en thuiswerkvergoedingen, is het handig om goed bij te houden waar je werkt.

TimEnterprise maakt dit makkelijk! Je kunt eenvoudig aangeven waar je op een bepaalde dag hebt gewerkt, of dat nu thuis is, op kantoor of ergens anders. Voor organisaties die precies willen weten wanneer je waar was, kun je zelfs je exacte werktijden per locatie invoeren.

Bij het invullen van je uren kun je dus makkelijk aangeven of je thuis of op kantoor hebt gewerkt. En als je een vrije dag had, kun je gewoon ‘n.v.t.’ selecteren.

Hieronder zie je een screenshot van waar je een locatie kunt aanvinken. Je vindt deze optie aan de rechterkant in het detailpanel.


Je kunt gemakkelijk aan het eind van de maand een overzicht maken van hoe vaak je thuis hebt gewerkt, op kantoor bent geweest, of een combinatie van beide! Deze tools om alles bij te houden, vind je onder het tabblad ‘Rapportage’, maar dit zullen we in het volgend hoofdstuk verder behandelen.