Hybride werken

Veel organisaties zijn tegenwoordig op zoek naar de juiste balans tussen werken op kantoor en thuiswerken. Omdat deze keuze ook invloed heeft op vergoedingen zoals reiskostenvergoedingen en thuiswerkvergoedingen is een goede registratie van groot belang. 

Altijd up-to-date met Tim

Als medewerker kun je makkelijk in Tim aangeven waar je op een bepaalde dag hebt gewerkt. Als de organisatie dit nodig heeft, kun je zelfs de exacte tijd dat je op elke locatie hebt gewerkt vastleggen.

Op elke dag die je moet registreren, kun je aangeven of je thuis of op kantoor hebt gewerkt. Als je een vrije dag hebt gehad, kun je dit ook aangeven door ‘n.v.t.’ te selecteren. En als je je verlof in Tim registreert, wordt dit automatisch opgenomen in de locatieregistratie. Zo kost het de medewerker nog minder tijd.

Alleen locaties of ook uren

Je kunt ervoor kiezen om alleen de locaties aan te geven waar je hebt gewerkt, of je kunt ook per dag de duur van je werk vastleggen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn voor werknemers die in grensgebieden werken, waarbij een bepaald percentage van hun totale werkuren op kantoor moet worden doorgebracht. Tim bied je de flexibiliteit om dit op een makkelijke manier te regelen.

Inzicht in de locatieregistratie

Om een helder overzicht te krijgen van je locatieregistraties, biedt Tim verschillende rapportagemogelijkheden voor zowel werknemers als managers.
Met handige tools kun je bijvoorbeeld per maand zien hoe vaak je thuis hebt gewerkt en hoe vaak je op kantoor was, of een combinatie van beide.

Managers hebben toegang tot tools met gegevens van hun teamleden. Er zijn ook meer gedetailleerde rapporten beschikbaar die gebruikt kunnen worden voor het uitbetalen van de thuiswerk- en reiskostenvergoedingen.