TimEnterprise App

Welkom bij de TimEnterprise App, waarmee je overal toegang hebt tot je werkgegevens. Met deze app kun je gemakkelijk je uren bijhouden en snel rapportages maken, rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat.

In dit hoofdstuk ontdek je hoe je de TimEnterprise App kunt gebruiken om ook onderweg efficiënt te blijven werken. Bij het eerste gebruik moet je eenmalig een specifieke link invoeren om vervolgens met je inloggegevens toegang te krijgen.

De app is eenvoudig te downloaden vanuit de Play Store of App Store. Vul na installatie de juiste URL in (bijvoorbeeld: https://bedrijfsnaam.timenterprise.nl) en log in met je gegevens. Let op: de URL van de app is per organisatie verschillend. Vraag dus bij je leidinggevende na welke URL je kunt gebruiken om de TimEnterprise app te installeren.

Na het inloggen kom je op de startpagina, waar je verschillende tabbladen kunt bekijken. Onder het tabblad Mijn uren kun je je gewerkte uren invoeren.

Hier zie je eerst de beschikbare locaties, projecten, en suggesties vanuit je agenda. Net als in de webversie kun je aangeven op welke locatie je werkt en aan welke projecten.

Bij het invullen van je tijd voor een project zie je linksonder de opties om je uren in te voeren, een project te selecteren en eventuele aanvullende informatie toe te voegen. Zodra je meerdere tijdsinvoeren hebt gemaakt, krijg je rechtsonder een overzicht van je geregistreerde uren.

Hoofdstuk inhoud