Hoe zorg je dat je uren correct verstuurd worden?

Bij het tabblad Registratie kun je in het detailpanel je uren ook verzenden. Klik hiervoor op de knop rechtsboven ‘Verzenden’ om de twee verzendknoppen te tonen.

Er zijn twee knoppen beschikbaar voor het verzenden:

  • Blauwe knop “Verzend t/m”: Hiermee kun je tot en met de datum verzenden waarop alle registraties volledig zijn. TimEnterprise berekent deze datum op basis van je rooster en de inrichting van je organisatie.
  • Grijze knop “Verzend t/m”: Met deze knop kun je zelf een datum kiezen tot wanneer je wilt verzenden, op voorwaarde dat je registratie volledig is ingevuld.

Terminologie bij verzenden:

  • Geregistreerd t/m: Dit betekent dat je tot en met deze datum je tijdverantwoording hebt afgerond. Door je uren te “verzenden” wordt de registratiedatum verzet en kun je voor die datum geen wijzigingen meer aanbrengen.
  • Gefiatteerd t/m: Tot en met deze datum heeft je leidinggevende jouw registraties goedgekeurd.
  • Compleet t/m: Tot en met deze datum zijn je uren compleet en kun je de tijdsregistraties verzenden.

Belangrijk om te weten: nadat je je uren hebt verzonden, kun je ze niet meer aanpassen. Dit kan alleen nog worden gedaan door je leidinggevende of applicatiebeheerder.

Bij het verzenden van je registraties kun je de registratiedatum aanpassen. Dit is alleen mogelijk wanneer alle verplichte velden zijn ingevuld, zoals het registreren van voldoende uren en het registreren van je locatie.